21 JULAI 2009

30 saat yang lepas : kelahi sama adik yang tak faham bahasa kakaknya tak suka dan sangat2 benci bercampur gaul denagan umat2 ofis. lagi2 ke kantin dan senyum nampak gigi macam orang bangang dan ketandusan kasih sayang untuk buat2 ramah, buat-buat, aku ulang. Buat-Buat.ergh! wtf**



30 minit yang lepas : siap solat, selepas diajak oleh seorang budak praktikal Kolej Islam Pahang. Harap maklum. dan solat bersama budak itu, sungguh asyik, sehingga sudah sampai tahiyat akhir pun tak perasan. benda wajib pun aku boleh buat main2, inikan pula yang haram.



selesai sudah, tnyakan pada makcik se'ofis.macam mana niat solat 'istiqarah..banyak betul soalan2 dalam kehidupan aku yang sentiasa butuhkan jawapan.



30 jam yang lepas : baru sedar, dunia yang aku tinggal sekarang, tak seronok mana, rumah yang aku duduk ini, tak hebat mana, kerja yang aku sedang buat ini tak glemer mana. dan My Mr Arsenal, tak hensem mana.Jadi kepada muka2 bangsat, sila lah tersenyum puas, sebab hidup aku sentiasa berpandukan pada skrip. bukan spontan.



30 hari yang lepas : terbit sudah 2 sinopsis ringkas mengenai seorang adam dan hawa. sedkit, hampir2 dan perlahan. ;))



30 Bulan yang lepas : diam, tunggu dan berharap.

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS