3 : 04 PM

Bila aku mula fikirkan pasal komitmen, cita-cita dan masa depan.semuanya menakutkan aku.sebab sampai sekarang, aku masih lagi belum nampak apa-apa kelibat. bau kejayaan ataupun benda-benda yang berkaitan.tak nampak apa-apa yang aku harapkan lagi.

benda-benda tu selalu buat aku tak tidur malam. daripada umur dari satu nombor, jadi dua nombor dan kemudiannya berubah pada angka yang makin banyak. benda-benda macam ni buat aku jadi sakai.

aku selalu fikir sesuatu yang mustahil, yang terlalu indah dan sangat mengasyikkan. orang kata tu angan-angan mat jenin. ah.tak kisahlah. janji tidur aku lelap.bibir senyum juga, walaupun sekali.

semalam, selepas aku post something yang berkaitan dengan fakta 'Friends Forever', ramai pulak yang tiba-tiba rajin nak buat super savers. call aku tengah2 malam.cakap rindu, mengaku sayang dan janji kawan sampai mati.

kau buat super savers??
eh, tak lah.apa baranggggggggg.
ok,

Aku tak kisah. apa yang aku cakap semua itu datang daripada hati. aku cakap bila aku rasa betul dan aku bersuara bila aku rasa nak bercakap.aku tak tagih simpati dan aku tak pernah butuh sebarang perhatian. aku dah cukup apa yang aku ada.cuma terkurang sedikit tapi bukan jadi satu masalah.hidup aku sekarang terlalu rumit untuk aku rungkaikan satu persatu. jadi kamu jangan datang dekat aku, dan kata ada masalah duniawi.

aku takkan pernah peduli.

aku sms intan, setiap kali berbual,setiap kali aku sms.aku akan kata aku sayang dia. mungkin aku memang betul-betul sayang.

memang sayang lah kot?
walaupun dia selalu panggil aku pola bear.
haih.
sepet betul.

sorang lagi. bantuan pernafasan aku. penyambung nyawa dan pemutus duka.
erm.
bila nak lunch sama ni.

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS