selamat pagi awak.

Buat masa terdekat ini, aku terpaksa deal dengan beberapa kehilangan dan beberapa kejutan.Banyak sangat.

sedih, perit, terluka, betrayed, harapan palsu, janji kosong, tanggung-jawab, pethic, tak memahami, penipu, semua aku olah dan aku rungkai satu persatu jadikan satu dendam yang tak pernah aku rasa cukup.hari-hari bertambah dan tak akan pernah luak.

aku sekarang dah jadi macam dulu.terjebak dalam hidup yang tak pernah rasa puas.aku pulang balik pada jalan yang menyesatkan.macam dulu.dulu.sebab muka dulu datang semula dan tarik aku hidup macam dulu.aku leka dan sekarang, aku sudah terlalu asyik.macam dadah weh.series stim.

muka-muka sekarang banyak yang nak aku ludah. tapi, muka-muka itulah yang sentiasa beri aku harapan. walaupun palsu. tapi...sekuarang-kurangnya ada.aku nak sekali tanya pada mereka..aku ini siapa dan apa dalam hidup mereka..sebab kadang-kadang bukan semua jawpan yang ada itu tepat dan bukan selalu setiap soalan yang ada dalam hidup aku ini ada jawapan pada aku sendiri.
sebenarnya satu penceraian ibu-bapa ini lebih rumit untuk kita face satu persatu. betul.sebab aku rasa, aku terpaksa memilih untuk membenci salah satu daripadanya.sedih weh. gila sedih.aku lebih rela lihat mereka berpisah mati.sekuarang-kurangnya dah mati. tiada perasaan dan aku tak pernah ada perasaan prejudis terhadap diri sendiri.zalim nak mati!

kejutan yang paling hebat sekarang, adalah tentang satu senyuman. senyuman yang aku rindu dan aku perlukan. sumpah. Aku nakkkkk sangat!
senyuman yang dulu ada di bibir abah dan sekarang yang hias setiap inci keluarga aku adalah air mata.
serius tu semua fucking shit.

aku sumpah, aku takkan pernah kata Tuhan tu adil kalau adik aku tak masuk neraka. sebab dia dah banyak kali buat abah menagis dan dia sengaja.
sumpah dude.
aku tunggu semua ni.
aku tunggu.

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS