cried enough

Harini baru aku terasa rajin nak flash back all fucking shit yang ada pada tahun 2009.karangan untuk hari ini.sebab aku pasti aku takkan ingat dah benda2 ni dalam masa 3tahun akan datang. atau mungkin esok pun aku dah lupa.atau mungkin selepas terhantuk kepala sekejap lagi.

bulan januari-Feb, permulaan tahun yang biasa. aku dikenalkan dengan seorang nyawa baru. nafas2 dia adalah kekuatan aku. aku jadi kuat kerana dia. hidup aku..hidup dia. pada mulanya lah. mungkin kerana sudah jatuh cinta, aku iakan sahaja. let it flow over. walaupun aku tahu, benda-benda macam tu merugikan aku.

yeah. u go girl.
aku frust lagi bila dapat tahu, dia juga menjadi penghubung nyawa kawan baik aku. heh.
comel sangat bila nampak mereka jogging sama-sama sambil pimpin tangan.

aku malas nk ulas panjang-panjang pasal benda2 ni. sebab dah lama. benda-benda ni membusuk dan jadi barah. aku dendam sangat. tapi dulu. hari ini, aku dah okey. heh. dendam budak-budak.

March - walaupun aku dan dia masa tu berdendam, dan cuma aku yang tahu aku dah digamekan..aku tetap clebrate birthday aku dengan dia.

sweet kan?
macam babi.

dan seperti tahu2 lalu, hari jadi aku masih lagi seperti sebelumnya. suprise cake-tiup-senyum-makan-balik.

April/Mei - disini la mulanya satu sinopsis ringkas antara aku dgn Mr Arsenal. Ringkas tapi padat. perlahan tapi pasti. dan aku boleh cakap April is my best-fucking month bila ditawarkan kerja, dapat bonus, shopping macam nak gila.. berkenalan dgn Mr Arsenal dan direbut oleh Encik Ex.

Jun - aku kerja macam belatuk tak henti, aku sedikit slow dan bulan ni aku banyak menagis. aku menagis tak kira tempat dan masa. bila aku rasa gagal, aku sedih. bila aku rasa aku jatuh, aku down dan bila aku digamekan, aku rasa macam dah tak ada guna untuk bazirkan setiap nafas2 aku. tapi mujurlah bulan ni lah Mr Arsenal cukup sayangkan aku. take a gud care of me dan sangat-sangat ambil berat. setiap benda aku mengadu.

heh.
mcm baby.

rasa berbaloi-baloi bila pilihan aku untuk tidak kembali kepada Encik Ex tu sangat tepat.

Julai/Ogos/September- bulan kejatuhan aku, bila Mr Arsenal berubah.aku dapat rasa antara aku dan dia ada yang ketiga. aku dapat rasa antara hati aku dan hati dia, wujud hati ketiga. dan antara aku dan Mr rasenal, wujud satu lagi watak baru.

yeah. deprmaiankan, diperbodohkan, curang, khianat dan ditipu.
5 ayat yang ringkas sudah cukup untuk mengambarkan situasi aku pada bulan itu.

dan aku tahu, ive been dumped secara bodoh-bodoh.aku rasa kosong dan semua usaha aku untuk jadi yang terbaik adalah sia-sia. what the fuckkkkkkkkkk!!dan aku dndam sangat. dengan dia yang sorang ni. heh.

aku memilih jalan untu menyepi, dan disaat ni lah aku betul-betul memerlukan seseorang bila masa mak-ayah aku memilih jalan untuk seprate. dan tidak lagi duduk bersama.

sangat klise. rare dan GAMPANG!!

saat inilah aku perlukn tempat mengadu, tempat bercerita dan kongsi kesedihan. masa ini lah waktu yang paling baik untuk sesiapa pun menunjukkan kasih sayang mereka. tapi xdek pun yang tampil. kedekut kasih sayang betul.

Sept/Okt -Mr Arsenal wujud. dia datang semula membawa janji-janji kosong dia. bawak pulang senyuman aku yang dia pernah hilangkan. bagi semual harapan-harapan bodoh yang membina dan akhirnya aku kalah. tewas dalam penentuan hati sendiri.

aku menagis depan dia, ingat lagi. pada hari lahir mak. aku kalah dengan semua mainan ni. aku tak boleh nak fce it by my own.dan bila dia juga mengaku, memang wujud orang ketiga.
owwwwwwww...so sweet.
comel sangat sampai rasa kalau aku jumpa dia, nk tampar dan tendang 'burung' dia tu.

Nov- bulan yang sgt simple dan menyakitkan. senyum pura-pura dan berlagak bahagia dengan seorang lelaki yang pernah tinggalkan kita sebab perempuan lain adalah sangat bodoh.sangat-sangat bodoh dan sangat-sangat sia-sia. buang masa, duit dan tenaga. semua bingung dan zero. yang aku tahu sekarang, dendam.aku pastikan setiap senyuman dia hari ini, bila bersama aku..adalah titis2 air mata dia pada esok hari.
ah.gile pervert.

disini aku dapat rasa yang macam aku seakan desprete.terdesak dan terlalu perlukan perhatian.memang macam sial.
memang.

Disember - aku masih lagi hidup. mungkin aku patut berterima kasih, kerana bagi aku peluang untuk masih lagi bernafas dengan baik. dan mungkin juga aku patut berterima kasih kerana belum tunjuk lagi kebahagiaan dunia. takut leka. Agaknya.

aku teruskan cerita aku hingga januari dan sampailah harini. aku dah banyak sangat buat keputusan yang bodoh. merosakkan intipati hidup aku. semua yang baikl dah jadi benda paling negatif dalam hidup aku. tambah tolak darab dan bahgi..aku masih si loser yang sentiasa kalah dengan mainan dunia. masih lagi loser. macam dulu.sampai sekarang.

hm. dah la. aku tak rasa macam bagus je penulisan aku bila berada di klimax sesuatu jalan cerita. mungkin akan jumpa lagi.

mungkin.

bye ;)

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS