I Could Imagine Forever

aku ada banyak benda nak kongsi sekarang..nak taip laju2 sebab masa sekarang adalah yang terbaik sekali untuk refresh all this fucking shit. buang terus dari dalam otak.dan replace it dengan benda2 baru yang menghairahkan.

yang boleh buat aku rasa, hidup ini bukan sekadar untuk berfikir dan memikir.

dengan suhu air-cond yang purata nisbahnya 3/4. sudah cukup untuk buat aku kesejukan dan keseorangan kerana manusia2 disini tak pernah endahkan kehadiran aku dalam kelompok mereka.

sudah hampir setahun aku disini, ada beberapa muka yang dikenal pasti untuk aku benci satu hari nanti, ada juga muka yang aku cinta sepenuh hati, muka yang aku tak mampu balas kebaikannya dan ada juga muka yang......hm.malas nak cakap. sebab Tuhan marah.

cerita pasal muka-muka yang bakal aku benci, buat masa sekarang, aku masih lagi ditahap yang sangat okey. kerana mereka dan cara mereka lansung tak menjejaskan sedikitpun populasi kehidupan aku. sedikit pun tidak.

pasal muka yang aku cinta sepenuh hati, ada. tapi tak pasti. semua macam bodoh. macam desprete dan sungguh memalukan. hm.

aku sebenrnya banyak sangttttt benda nak mengadu kat sini. sebab aku rasa, ini sahaja jalan yang terbaik walaupun kadang-kadang tak selalu pun ada dekat sini.heh.

okey la. jumpa lagi.
sekarang macam dah mati akal sikit. semua harapkan keajaiban.

let it flow over..sebab aku tak kuat mana untuk menentang arus yang terlalu mengganas.

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS