lets ride.

Plan A : Rosakkan hidup dengan mengikut nafsu. gulingkan semua peradaban dan pedulikan dosa dan pahala. Hidup ni terlalu ringkas dan sangat singkat. jangan nak serabutkan perjalanan, sebab yang pasti. kau hidup tak lama. pejam celik, kau dah kesuntukan masa. bila dah sampai waktu yang betul2 memaksa untuk kau berubah, barulah fikir pasal masa yang dibazirkan, masa yang dibuang begitu sahaja. mula lah nak menyesal. dan sangat2 regret.

Plan B : patuh pada Tuhan, sebab Dia Maha segalanya. patuh pada ayah, sebab air mata dia, neraka kita. patuh pada bonda kerana bawah telapak kakinya, ada syurga. patuh pada semua peraturan yang membosankan, kerana ini semua kehendak dunia. patuh...patuh dan patah!!

kena ikut cakap itu sebab dia yang hebat, kena dengar arahan sebab dia terhebat dan kena la jadi dungu sebab dia yang paling hebat.dah jadi lumrah, yang hebat diatas dan yang pailang dibwah.
makan la hati sampai mati, takkan ada yang peduli.


Plan C : let it flow over.

aku pilih untuk menggunakan Plan C. sebab aku lebih rela untuk jadi Loser sampai bila-bila daripada terpaksa memilih dua pilihan yang sangat penting dan memberi impak terbesar dalam hidup aku..ingat senang ke, nak memilih?untuk hidup sendiri? untuk kebaikan atau kepuasan? terpaksa atau dipaksa.ingt senang?? Cakap Bolehlahhhhhhh!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS