im strong enough... no im not..

Harini dapat banyak khabaran tak baik. semua buat aku sedih, geram dan sakit hati. okay, pagi ni mcm faker sikit lah pendek cerita.

Bila semalam gaduh dengan Chelsea, sebab lupa birthday aku...dengan alasan Busy?aku down dan terus tidur. Banyak call yang mengangu perjalanan masa sedap aku semalam, dah nk klimax, ada saja org call..aku tekan cancel kang, merajuk sampai 44hari. aku off phone, suruh aku pergi buang handfon dekat laut. senang-senang, biar je dia mengerang bawah bantal.dah puas, senyap lah.pagi tadi, nampak Chelsea pun buat-buat tak nampak. mujur dia tak tegur sebab aku rasa macam mulut aku ringan je pagi tadi. Down gile okey. Dengan pergi kerja lambat.Tak sempat ikat rambut even pakai lipgloss pun. oooooo.shit!sampai kerja, kawan-kawan seperjuangan yang saya cinta dan sayang bagi badnews yang mereka akan ditransfer keluar. Aku je tak. dan aku pun buat lah muka....'whats the hell is going on?sumpah. rasa macam dah takdek mood nak kerja, takdek mood nak taip apa-apa...Mr.Arsenal still buat perangai anoying yang sangat mnyakitkan hati. weh.ape ni weh...ape ni.Dapat cake Secret Recipe yang paling mahal dan sedap pun, rasa macam dah takda makna apa-apa.
gile, pervert.
nak pindah, nak newlife...nak new comitment, new job, new me, new word, new man, new parents, new family,new house,new friends, new..new..new...
maybe, everythings new. :(
Birthday aku tahun ni,
simple jelah cerita, nanti kata aku riak.
Theres no cake, no cakes, no party, no suprised, no candle light, no dinner, no wishes from my parents, no wishes from my love one. no anything, no nothing.
okey anjing!
menyalak cepat!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS