sedang merindu.

aku dah lama tak rindu sampai macam ni sekali.

aku dah lama tak rindu pada seorang perempuan.
aku dah lama tak flasback all things did hapen before,aku anggap tu semua tahi yang membusuk dan perlu dilupakan.
aku dah lama tak fikir pasal perempuan tu.
dah lama sangat.

dan semalam, tiba2 aku rindu sampai menagis.kalau diberi peluang untuk meratap tanpa rasa berdosa..aku akan ratap segala apa yang dah terjadi.aku akan ratap apa yang aku hutangkan, apa yang aku janjikan, apa yang aku inginkan. impian aku dan dia. cita-cita aku dan dia.

6march2010.
dia pergi tingglkan aku, tanpa sebarang good bye kiss or sebarang lambaian ikhlas.no sms or fon call. tiada pesanan atau last wishes. cuma ayat akhir yang paling membusuk dan jadi barah dalam hidup aku.

'happy ending'


aku rindukan senyum dia. rindukan wangi dia. bawa handbag guess dan gelak kuat2 di coffestreet.rindu.aku rindu.
now. aku perlukan dia. sebab banyak benda yang aku nak nangiskan.datang dalam mimpi aku malam ni.

aku tunggu beb. aku tunggu.

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS