Bosan.

Serius bosan.
Blogging ni macam dah jadi beban pada aku.
sebab ianya satu tanggung jawab.

dari dlu aku benci betul dengan tanggung jawab.
tak suka lansung!
macam mak suruh aku jaga adik masa dia masih bayi.sedangkan aku masa tu sedang menggila dengan musim remaja aku.
tanggung-jawab itu terabai lagi.

macam abah suruh aku belajar betul2 dan masuk universiti.Itu dah jadi tanggung jawab aku setiap hari.
peh.
tanggung jawab itu terabai lagi.dan lagi.

macam kawan2 kau minta dia jaga hati dan jaga diri dia.Tu tanggung jawab dude.
tak boleh buat main2 weh.
serius.
tapi tanggung jawab yang tu seringkali aku abaikan.
gile pethic.

macam kita. aku dan kau yang bernafas dalam muka bumi ni.
semua ada tanggung jawab.
takbir. sujud. rukuk. dan takbir. sujud. rukuk lagi lagi dan lagi.
peh.
terabai lagi.
kesian betul.kesian banyak dol.

macam apa yang aku hadap hari-hari.
ni semua tanggung jawab.
tak buat, kau mati.
hahaha.
gila betol.

aku rasa aku dah start bosan dengan tanggung-jawab yang dah www.blogger.com berikan pada aku ni.
serius bosan.bosan gila.
erm....

2 STITCH:

d14ry s3or4ng p3r3mpu4n said...

kau bosan. aku pun la

messyremo said...

haha..

kalau bosan,delete ajer blog ni..

secara automatis,terlepas dr tnggungjawab..hehe=P

aku tau ko bosan sebab ko sunyi..itu jer..

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS