Dewa cinta has left a new comment.

Bila aku baca komen yang dia tinggalkan.
tiba2 aku tergamam.
tak kenal pun. tak pasti siapa. tak tahu dari mana.
tapi komen dia buat aku terkedu.

Mr A tak pernah khabarkan begitu pada aku.
tak lansung pernah bisikkan khalimah itu di telingaku
tak pernah lansung. aku pasti.
tak mungkin. mungkin?

Orang asing yang tinggalkan komen itu buat aku tersedar. walau dekat mana dia dalam hati aku. tidak semestinya aku dekat dihatinya. walau rindu tinggi mana pun aku padanya, tak mungkin rindunya padaku setinggi itu. walau perlunya dia dalam hidup aku, tapi.perlukah diriku dalam hidupnya.

tanda soal.

Aku tak pasti dimana aku sekarang. koordinasi yang benar atau jauh dari koordinat2 jalan kebenaran. jauh menyimpang dari titik2 buta sebenar kehidupan.aku masih belum tahu kerana aku sendiri tak pasti dimana aku sekarang. harap di tempat yang betul. berdiri di atas garisan yang benar dan memilih simpang yang tidak menyesatkan.

Tapi aku tahu, lorong gelap itu takkan biarkan aku sendirian. takkan biarkan. ada sahaja magnet yang menarik aku untuk menuju kepada kehancuran. ada shaja alat yang digunakan untuk membawa aku kepada kemusnahan. ada saja objek2 pegun yang sentiasa buat haluan hidup aku penuh dengan simpang-simpang gelap. ada sahaja benda2 sial yang boleh buat aku hilang pedoman.

Macam H ajak aku pergi club.have fun and get drunk for a while.
lupakan semua masalah.
macam gampang.
its not realy me.
setakat layang gig indi band yang koya tu mungkin boleh la kot.

Itu bukan soal untuk aku jawabkan. itu bukan cerita yang mahu aku dongengkan. itu bukan tajuk yang nak aku khabarkan.
cuma nak cerita.
Mr Arsenal balik.
itu je.

*rindu awak*
nanti kita cari baju raya sama2 okey.
tak kira. purple!

4 STITCH:

Nurul Binti Ibunya said...

eh..eh..MR A kite orang yang samakah?
haha..
selamat berpuasa

akuperempuan said...

huit!

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

tamo purple,nak itam!
eh..eh..








selamat berpuasa kak :)

Anonymous said...

cfda http://gotuc.net/members/Annuity-Calculator/default.aspx beatrice http://gotuc.net/members/Bariatric-Surgery/default.aspx intolerable http://gotuc.net/members/Electric-Blankets/default.aspx volatile http://blogs-new.bestfriends.org/members/Furnace-Filters/default.aspx tacking http://blogs-new.bestfriends.org/members/Vending-Machines/default.aspx nelly http://blogs-new.bestfriends.org/members/Kitchen-Cabinets/default.aspx guacala http://blogs-new.bestfriends.org/members/Slipcovers/default.aspx nalgene http://blogs-new.bestfriends.org/members/Polar-Monitors/default.aspx modernism http://blogs-new.bestfriends.org/members/Popcorn-Machines/default.aspx peppered http://blogs-new.bestfriends.org/members/Garage-Door-Openers/default.aspx revisions http://blogs-new.bestfriends.org/members/Area-Rugs/default.aspx nemanjina

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS