aku tahu, senyum tu sgt fake.

Dalam masa lima minit lepas, aku rasa macam dah tersedar dari mimpi yang paling ngeri. mimpi yang paling sakit dan menyedihkan.Yang paling tak boleh lupa.Dalam masa 4 minit, aku cuba review balik. perkara2 yang membusuk masa tahun2 lalu. aku ada sedikit masa untuk kick all the stuff away. sebab yang pasti, aku taknak ingt.

3minit lepas, besties aku call and told me that she been dumped and really2 need me.dia kata, dia tak kuat.aku jadi sedih.sebab orang yang harapkan kekuatan aku tu, tak tahu yang aku ni lansung tak pernah kuat untuk face semua teguran-teguran hati yang sangat menyakitkan ni.

2 minit lepas, ive been betrayed, di bastardkan dan all this shit, aku rasa macam kena tampar laju2. kena double kick dan rasa kena hentak dekat simen je kepala ni.

sakit, pedih dan perit.aku dah tak pandai how to describe. yang pasti sakit.

3rd march ni harijadiaku.
i hope....that day is the ending for all this fucking fellingssss.

aku tau, senyum kau tu tipu.
aku tau.
aku sedihhhhh sangatttt niiii wehhhhhhh!!

penipu!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS