kadang2 benda2 macam ni sangat klise dan sangat bertentangan dengan fakta dalam hidup.

aku penat sekarang.
penat sangat.

lepas terpaksa angkat berkotak-kotak kertas, buat kerja salin serial number monitor, salin lagi sebab salah number,salin lagi sebab tertinggal number lain. dan salin berkali-kali kali lagi sebab aku pun tak tahu kenapa.aku jadi penat gile!

aku tak boleh nk melawan, sebab dia pegawai. sebab dia bos.
heh.
betul2 rasa dikulibapakkan.

aku penat,
sekarang.penat sangat sampai rasa macam nak tampar semua orang dan senyum mengejek.
semalam dia selamba suruh aku pergi celcom mintak aku tukarkan simcard dia kepada 3g. entah dari mana kekuatan yang aku dapat, aku melawan.

mungkin sebab aku terlalu cemburu, dengan siapa dia nk ber'3g'.
mungkin sebab aku terasa seperti dia terlalu mengarah.
mungkin sebab aku terlalu negatif.

atau mungkin sebab terlalu penat.
aku banyak berfikir sekarang.inginkan perubahan yang mendadak. kesempurnaan yang maxim. kebaikan yang drastik. aku nak semua ni habis cepat. game over. mampus terus.

wani ajak aku balas dendam.
dia kata kebahagiaan bukanlah jalan yang terbaik.its not a best revenge at all.
dia kata dendam is dendam dan bukannya melihat kite bahagia tu salah satu cara untuk balas dendam.

'dah dendam, dendam jelah. kenapa nak buat-buat bahagia padahal hati sakit?'

sekarang aku penat sangat.
aku sedih. aku penat ngan hidup aku. macam ni. semua ni. macam tiada penghujung.
aku penat.
series.
penat.

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS