Evrything's going like shit.

Sekarang aku macam dah lari dari tujuan hidup aku. Bukan lari, macam dah hilang arah. tiada pegangan.Aku tak tahu apa yang aku cari, tak pasti apa yang jadi punca dan aku tak tahu dimana patut aku mula.Aku memang sentiasa penuh dengan tak tahu dan tak pasti. Yang selalu aku cakapkan.Apa yang aku plan dari awal semua dah macam going wrongs.


sebab banyak sangat menda2 yang jadi sekarang buat aku terhuyu-hayang.
terumbang-ambing.
tiada pegangan.


Aku banyak sangat harapan. Banyak sangat impian.Banyak sangat.Yang paling pasti.Yang paling dan sentiasa aku harapkan adalah kebahagiaan.Aku ini bukan jenis manusia yang sembahyang-lima-waktu. Bukan jenis purdah-tutup-mulut. Aku ni bukan yang baik sangat tetapi baik-lah-jugak.


Aku penat senyum tapi hati sakit. senyap tapi hati menjerit. sepi tapi kepala otak serabut. malas nk peduli tapi kepala berfikir. hati kecewa tapi taknak ambil tahu.


penat tahu tak?
lagi penat bila tak siapa pun ambil tahu.Tiada siapa pun nak peduli.Sekarang yang patut aku buat adalah cari permulaan, mula dari awal sebab sekarang aku sudah di tahap pengakhiran. Sudah berada pada klimaks sesuatu kehidupan. Sudah di tahap yang memang patut mula.


Seorang isteri, syurga mereka di tangan suaminya.
Syurga anaknda ada pada bondanya.

Jangan buat tahi dengan aku sekarang.
gaji lambat lagi.
siot!!!!!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS