Thank.You.




Harini aku nekad.
aku nak berterima kasih dengan semua orang.
maksud aku semua. semua sekali.


Pertama sekali, aku nak berterima kasih pada Mak+Ayah aku.Tanpa diorang, mungkin aku tiada. tanpa diorang, aku bukan aku yang sekarang. tanpa mereka, mungkin aku ni cuma perempuan keji.Tanpa mereka, aku bukan siapa-siapa. pendek cerita, tiada mereka berdua, mungkin nafas aku ini, dah lama berhenti.
bukan mungkin lagi, aku lebih kepada pasti.


Kedua, pada keluarga, ini termasuklah dua orang abang aku. seorang adik perempuan dan seorang adik lelaki. tak aku lupa, nyawa terbaru aku, kakak ipar aku dan dua bidadari syurga. mmg aku terima kasih pada mereka, tanpa mereka, mungkin peranan sebagai adik, aku cuma babi-babikan sahaja. mungkin panggilan kakak tu cuma dalam mimpi. dan status adik, kakak,adik ipar dan makcik..cuma lah khayalan kosong.

Aku tak lupa juga nak berterima kasih kepada kawan2 yang macam sial tu. bastard-kan aku kat mana2 sahaja. series.Aku nak terima kasih dengan korang ni. mungkin...mungkin lah kan, kalau aku tak di-bastard-kan, aku takkan kenal apa tu dunia..mungkin aku takkan pernah rasa nikmat bila sebut BABI dengan betul dan lantang dan mungkin aku cuma pakai spek mata tebal dan bawak buku revision kehulu kehilir.dan masa muda aku habis dengan hanya menonton National Geography.
Aku memang sial.at least sial dalam dunia mereka.
aku memang laknat tu, tapi cuma dengan mereka.
mulut aku longkang, aku mengaku. tapi just for those yang betul2 kenal aku.

Aku juga nak terima ksih pada orang2 yang dah game kan aku. at least, aku tak lupa pada mereka. walaupun, setiap benda yang aku buat, ending aku kan maki sampah2 ni..tapi aku memang tak pernah lupa dan aku takkan pernah lupa juga untuk cakap terima kasih.

Mungkin terima kasih untuk pernah merosakkan jiwa aku, sia-siakan hidup aku and make me fucking-damn-bitch-useless, dari suci, kau kejikan aku, dari positif, kau negatifkan aku dan dari O.k kau K.o kan aku.

ah.bastard.
aku dah penat ni.series. penat.
aku penat bila kena game macam ni, kepercayaan yang aku bagi macam dah takdek value lansung. dan kasih sayang aku ni, mungkin memang dah takdek harga agaknya.
Woi!
nak nanges la woi.....!!
Mamak!!bahu ketak2 dada bidang satu!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS