We're sorry, but we were unable to complete your request.

belogsepot ni dah kerek betul ngan wa tau.....brape hari dah wa nk publish...asek x dapat je.....

aku tukar wordpress kangggggggg!
cessssss!
(muketakpuashati)

aku baru lepas layan you-tube, no more redtube...hakhakhak!lepas KAMI the Movie, Budak Kelantan,end deng &7 Perhentian....
laju kau........xdek sekat2 pong.....
time paling ok sekali.......erk, xley kasitau...kang belaka tengok time tuh...sekat2 lak aku nk nonton....

auwwwwww!
so suweettt...........

minggu ni last, then esok cuti...ade meeting kat tempat baru...
phew........wish me luck......

aku dah dapat baby baru.....girl:)
Putri Qaisara Wildani....kecil...tapi kuat betul isap susu...nanti aku free...aku upload la gambo2 nyer.....sangat comelllll....macam 'makciknye'.....


minggu ni last, time nk flasback:)

haish...mula2 susah jugak nk buat pilihan,berapa lama aku spend time nk decide which one...tapi..of kos pilihan aku which is best of the best...

kerja dah selesa,
dah aman,
dah tenteram,
dah bagus..

bos dah sempoi..
boleh datang lambat...
boleh balik awal...
main internet 9am-5pm..sharp2 dowh!
tido pun boleh...

gaji je...bagus tak

haish....

lepas ni dah tak boleh tengok orang sakit, sebab opis in front of 24hour clinic...

lepas ni dah tak boleh tengok abang bujang jemur spender kaler ape..opis depan hostel budak bola...

lepas ni dah tak boleh dengar budak level atas ni buat seks di tepi tangga..aku 1st floor...

dah tak dengar staff KFC kat ostel atas ni pasang lagu Ella..atas hostel prempuan staff KFC

lepas ni dah tak boleh termenung tepi tingkap tengok manusia...ofis aku cermin tinted..aku skodeng org..org tak nmpak...

pasni dah tak bloeh diet time lunch hour..dah tak boleh save duit...

lepas ni dah tak boleh tangkap lentok lagi..kot???yela...kot???

lepas ni insyaAllah, dah xdek 'bayang2 hitam' ikut..lelaki simpanan..

haish,
mesti nanti rindu....

erm..
mesti punya....

Dear Encik A**a* bin *a**i
(aku takut la anak2 dia blogger..or isteri dia..tak pun dia sendiri)
hahahaha...

saya tahu, kerja saya tak berapa bagus..tapi bos x pernah marah...kerja saya tak pernah betul..tapi bos tak pernah merungut...saya harap bos tak menyesal ambik saya kerja...kalau menyesal pun...senyap2 dah la...saya tahu...bos ambil saya kerja pun sebab En **** kan...haish..nk buat macam mana...saya taknk kerja kat ofis dia...tak nk berkepit dengan dia je 24jam...bunting sy nanti bos...dia tu puaka tau...

erm..

sy tau, kite tak pernah rapat..mungkin bos malu..mungkin En **** tak bagi rapat2..mungkin bos takut...apa2 jelah..kita x macam bos & staff pun..macam sepasang kawan yang kenal tak kenal..atau macam baru kenal...
malu-malu....
takut-takut..

yang saya tahu dan saya selalu anggp...bos baik..tu je..
sy hormat bos sebab pgkat bos tinggi..
sy suka bos sebab bos baik..
sy respect bos sebab belajar tinggi gila...
sy admired kereta bos, sb kereta bos smart..

terima kasih sudi mengajikan saya dah hampir setahun lebih-lebih...
duit2 gaji tu semua sy bawa kejalan yang halal bos..bos bangga tak???betul..saya tak tipu pun..gaji2 yang bos bagi..sy siapkan lesen kereta...sy beli kereta..sy belanja adik sy..sy bagi makan kucing sy...sy sedekah pada Padini,pada Saloon cina ujung rumah sy tu...sy bagi jugak pada ayah sy buat minum kopi...bagi pada mak sy..sebab..err..sy hutang dengan dia...
semua yg halal....

Oh ya bos, statment bank bulan ni sy dah masukkan dalam file..takut hilang...lesen kampeni pun sy dah renew..konon je, padahal dia sampai sendiri...kwsp bulan ni bos belum setelkan lagi.....sy nk mintak recomended letter pd bos..tapi malu...sy nk mintak sign bos kt slip gaji sy..tapi takut...air dah kena potong..muahahahaha!ofis sebelah....

sy dari dulu sampai sekarang takutkan bos dan malu dengan bos...
mungkin terlebih respect atau over hormat...
mungkin...
sampai nk senyum kat bos pun sy takut2....

halalkan biskut yang sy makan tanpa izin tu ye...halalkan teh+milo yang sy minum tu..halalkan Celcom BB yang bos bagi ni..halalkan gaji2 sy ye bos...halalkan bil letrik& air yang dah bos spend pd sy ye....halalkan semua la pendek cerita..

sy harap dan doa..semoga company ni terus maju dan insyaAllah semakin berjaya...walaupun sy tiada..hahahaha...
(macam aku ni hebat sgt)

akhir kata,
terima kasih bos...
sy akan selama-lamanya admired BMW bos tu....
(nk beli mustahil)
ngeeee....

bye bos!
salam....

p/s: kalau bos nk carik staff baru...tolonggglaaa carik lagi cun dari sy....baru la senang hati sy :)
Amin....

eh, kalau aku tak berhapdet tu..meaning dia..tempat baru takdek internet......haish..
tibe2 rase touching plk.....

*sedih dowh*

cilakak:(

p/s : weh, tutup lampu weh....28hb ni......tutup tau....join!kalau tak join...korang memang sangat2 poyo! i mean it!

*Earthour

nah, untuk u'olls......sampai jumpe internet balik:)



kadang2 takdir itu indah...tapi dalam indah...ada juga pedih......
bye korang!

5 STITCH:

Yot | is | Yati said...

luahan yang jujur dari hati. aku suka!tak hipokrit.

m1z4lov4 said...

muahahahahaa... patot la.. lame ko xhapdet.. erm.. nnti da jmpe tenet leh ar men boot eh.. tp kalo line cam siput.. lupekan la hajat k0 tu.. hikhik..
mmg xleh blah ar.. kalo tmpt baru tu xde tenet =(

jajazuzu said...

a`ah la...
2-3 hari ni nak bukak blog yu asyik x bleh je.

hari ni baru ok

Anonymous said...

apesal gue bukak okeh jek?

hahahaha!!!

tukar kije mane nih? ade kosong lg ker? hehehe

Adry said...

mungkin blogspot you ni da penuh... try buat blog baru... pastu link dari sini ke tempat yang baru tu...


Adry @ http://www.adrysabry.com

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS