selamat pagi matahari, terima kasih pelangi, selamat malam bulan...dan Hai bintang...

Bagaimana perlu aku teruskan sayang dan rindu aku pada pelangi yang setia disisi aku dengan warna2 terangnya sedangkan hati aku masih rindukan si matahari yang dahulunya membakar diri ingin menerangi hidup ini.....sedang aku leka mencari identiti yang aku tak pasti mana perginya dengan pelangi, malamnya..datang pula sang bulan menyapa....besar, cantik putih dan cerah....buat aku terpegun tika malamnya....dan jika tiba2 bulan hilang di balik awan2 gelap yang mendung dan hitam yang cemburu melihat aku berdua dengannya..datang bintang cerah berkelip2 cantik dan comel datang menegur.....:))

hai bintang....

matahari, sy rindu awk tau tak??
maafkan sy pelangi...*hugs*
bulan..awak penakut tahu!
dan bintang...awk comel tau...

lelaki ini cume picisan gelap dan malap, yang buat mereka bercahaya hanyalah kata-katanya....dan kata2 yang bercahaya tu boleh buat aku separuh mati tau!!

dem!

haish!

aku baru lepas dengar ceramah agama, baikkan aku??alah..biasalah..staff baru..kena la mengikuttt je...ambik kau..aku je yang togel..mnmg xdek adab tau.....
wakakaakaka....:))

aku still x puas hati dengan cina mualaf yang bagi ceramah tu, dia marahkan islam..marahkan jiran2 dia...sebab sorokkan al-quran dari org cina..tak berkongsi cahaya islam dan membuka mata mereka terhadap keindahan dan kewajipan menyembah Allah s.w.t..

marah betul dia, sampai dia cakap nk tarik org2 islam masuk neraka sama dengan dia...

ape tah, msuk la sorg2..watpe nk ajak aku...
kalau dah tentu2 aku kena masuk..aku masuk lah..
xdeknyer ingin aku nk ajak2 orang lain tau...

masa last2 ceramah, aku mmang berbulu nk pegi tanya dia soalan....
bukan ke hal-hal berkaitan dengan agama itu sangat sensitif untuk dipersoalkan...
macam aku..sedang syok2 makan mempelam...tiba2 ada hindu asli datang..cerita dan agung2kan agama dia...tarik2 aku masuk agama dia...

sensitif tau, dan potensi untuk dia makan selipar aku sangat tinggi...
phuiii...!!

cina mualaf tu ade jugak cakap, yang babi tu sedap dan arak tu nikmat..

gile...bernafsu aku..
toink2:))

mak, mana awak..jum la pegi makan...jum la...saye sorang ni..masih tak punya teman dan masih lagi tiada kawan...
mak..mana awak..budak kecil ni lapar:)


hoih, Encik.Testikel....mana kamu???
kau nak main nyorok2 ye....


mod currently : dup dap dup dap ......

6 STITCH:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

uhuks...

berhati2 sayang~

mau aku peluk tak?

ajak lari jauh2?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

yeah!

aku first and second!

-- [r][4][p][t][o][R] -- said...

adess...macam abstrack sangat bahasa awak nih..penuh dengan diksi dengan metafora tah apa2 lagi tah..tapi part menarik ttg ceramah tu..

kEy said...

hahaha~

bulan bintang matahari.....0wh~
ku rse r0mantik ni~
agaga~

green apple said...

ko punya mukadimah series macam baca novel Arenawati okkk.

- Isabella - said...

bukan ciplak okekkkk :))

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS