Fucking damn thing..

Kadang2, bila terleka...

Malaikat kiri kanan pun kita dah tak kisah.

Tuhan depan mata pun kita buat2 tak nampak.

dosa pahala pun rasa macam mainan dunia.

hmm.....

aku terleka.

lagi sekali.













nafsu,
sape boleh tahan. kan????

13 STITCH:

-- [r][4][p][t][o][R] -- said...

opsss macam somethin bad jer berlaku..

melon. said...

tgk blue eh?
haha.

desbliss said...

Hurm...berzina ke??


Bertaubat kay??

Insyaallah ada jalan kemaafan...

ngan indu keling motoi tu kan...hurmm, taw dah..!!!

Isabell's said...

berzina jadah apenyer...

wat d' fish!

Isabell's said...

melon : tgok blue..x best la weh :))setim sensorg...

rap : xlah, x semestinyer nafsu tu berkaitan dgn smthing bad je..

melon. said...

kalau macam tu.
mesti berkaitan dengan nafsu makan atau nafsu alam.

Isabell's said...

mungkin juga..
prempuan ade bnyk nafsu kan

tp,
xperlulah ulasan lebih lanjut..
hehehe...





.

desbliss said...

Hurm tanak ulas lanjut.


berzina la tu..

taw dah...


lalalalallalaa

Weed and Bandages said...

comel pic kat profile tu

Isabell's said...

heheh, tnkiu cikgu:))

Isabell's said...

bukan la...

siot :-w

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ said...

nafsu =p~ ko mesti tgh bernafsu dgn buah anggur aku yg ranum kan =p~ malu2 plk nak ckp :">=))

Mie said...

fishy giler ent3 nieh..
kahkahkah..
:))

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS