Preety mood is now On!

Dia : saya ingat nanti nak pakai mercedes...
Aku : bila dah pakai awk pinang saya ye...
Dia : tapi rasa nk pakai BMW
Aku : esoklah awk pinang saya!
Dia : saya suruh mak ayah saya datang betul2 baru tau....
Aku : bagitau awal-awal la, sempat saya kemas rumah dulu.






just can't stop thinking about you.

*hmmmmmm*







Mr A
awak comel la...
mata awak cantik la..
*blushing*




mood curently : pewitttttttt....(sambil dengar lagu Isabella)

harharharharhar......

8 STITCH:

Mr PenyuBiru said...

bunga² cinta.. kawin lah cepat..hehe

melon. said...

aku dtg ni.(kau buat aku gelak besar hari ni)

bai,kalah teruk wa mcm ni.
main bmw.
wa naik bas je bai.

Isabell's said...

sebab tu aku xnk kawen ngan ko..hahahahaha:))

melon. said...

kau buat pilihan yg tepat.
sbb aku nk beli lori.
letak anak2 aku kt blakang bwak jaln2.

Isabell's said...

mesti ko dah taget nk anak ramai kan???

hehehe..

stupid:))

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ said...

ehem3x..xlama dpt mkn nasi minyak free..lalalala...

Isabell's said...

lambat lagi weh, tgu dia pakai bmw dulu :))

Mie said...

giler demand..
nk bmw..
a&w xnkk???!

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS