isabells has lots to smile about.

Aku ada banyak benda untuk di'senyum'kan...

Hilang kucing comel, aku tak pasti di-kidnap atau dilanggar-sorok-lari,kalau aku dapat tau siapa yang ambil...memang sampai mati aku takkan maafkan. keja bertimbun-timbun dengan tak berhabisan dan aku sudah tahu peritnye bekerja bila ada dateline, aku tak boleh rehat dengan tenang bila tengok dalam tray 'IN' masih penuh dan tak luak2 walaupun aku buat hampir separuh hari. tak dapat catch-up kerja Puan S lagi membuatkan aku makin presure sebab nk ambik tempat dia bila tengah cuti bersalin,haish..kalau ikut hati..aku nk doa dia bersalin lewat sikit..tunggu aku dapat catch-up 100%..baru la baby tu keluar..tapi memang tak dapat laaaa, member dah boyot-tunggu time je tu.Anytime je nk keluar tu. dan macamlah doa aku akan dimakbulkan sangat. Gaji kena stuck for 2 months, buat aku hampir 2 bulan gak tak masuk shoping complex sebab aku takut mengigau. Org admin pulak macam nk taknak je buat gaji aku. aku pun memang taknk lah meminta2 walaupun kelihatan sungguh desprete. Minah-kerek-bajek cun asyik nak berangin dengan aku sampai aku nk tengok muka dia pun buat aku takdek mud lansung! dan mak tak habis2 puji minah-kerek-bajek-cun tu konon perempuan tu sangat2 baik dengan dia....so plastik. dengan kawan satu kepala masih samar2 dan kelam. belum timbul buat aku semakin stress dengan persekitaran kerja yang hari2 macam sedikit demi sedikit nak bunuh aku.ada mamat muka cam jehan ex-school mate aku dulu, serius, perangai macam shit. macam tahi. kau tetap Loser selagi aku tak senyum pada kau okey?? lelaki2 kat sini semua macam tak berapa nk berkawan, more into nk ambik kesempatan. (bukan semua) <--aku dah mula belajar cara untuk lebih menghargai.

Serius, andai kata aku dapat tahu diorang main 'betting' untuk dapatkan no phone aku, memang aku patahkan tulang belikat dia sampai doktor pakar pun tak boleh nak betulkan balik.

tak boleh nk mention nama....aku dah rase mula tersepit ni.sangat2 tersepit!dunia fatamorgana ini masih aku harapkan sebagai mimpi saja.

masih lagi.

wtf..
*senyum*

aku semakin dahagakan senyuman ikhlas dan aku selalu mention yang aku tak lapar lansung akan senyuman dibuat2... tak kebulur pun. .

1mei2009

-selamat hari cuti pada pekerja2 paksa.best kan cuti..rasa nk cuti sampai mati.

2mei2009 (mms recieved)
dia : hamster aku beranak, comel tak???
aku : comel, macam hotdog.


3Mei2009 (11.00pm)
aku : lelaki semua sama
dia : memang sama, panjang..awk ade nmpak yang luar biasa ke??siapa punye??
aku : hahahahaha < -- (paksa)

4mei2009 (3pagi)

aku : kawan lelaki sy, mengaku...kata lelaki semua sama.
dia : sebab dia bodoh.
aku : kenapa cakap macam tu, awak pandai ke??
dia : pandai lah, sebab sy pandai backup kaum sy.
aku : awk mmg bodoh.

8 STITCH:

Zulfadli Zainal said...

hoo.
mesti kau dah tak larat nak hold kerja kan.
hold je sampai mana boleh.
tak boleh tinggal la.

"memang sama, panjang"
*buat2 tak paham*

أكرم حسني said...

Susah nak jadi orang macam kamu ni kan.

typical.girl said...

melon,yeah.. tak boleh nk tinggal la.

shit!

aqram, nk jadi aku????

iamstradust said...

ada bela kucing jugak???

nama ape?

typical.girl said...

tommy, kau ambil ye
:muke bengis:

Zulfadli Zainal said...

tommy?
macam tomok.
haa.

typical.girl said...

tak, tomok buruk. tommy aku comel.

aku serius

bensofian said...

insyaallah kucen tu akan blk pada mak kuceng dia yar...usah la gusar atau bimbang...ehehehehe

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS