The hardest thing to do is doing nothing - Grissom

aku serius sekarang,
aku semakin benci kerja aku.

aku fikir semakin hari aku kerja, aku semakin boleh terima dengan kejutan2 kerja aku ni, tapi aku silap.aku tersilap andaian. tersilap buat telahan.aku tak pasti ending cerita ni, sangat klise.

hari hari hari yang lepas cuma lah2 hari2 worst aku,dan hari ini aku decide untuk buat keputusan yang aku benci gila kerja aku ni.

bunyi agak kasar.

tapi nilah hakikat.aku semakin benci dan memang tak mustahil aku akan bertambah2 benci.aku dah rasa macam orang bodoh.buat kerja terpaksa.aku dah rasa macam loser gila sebab buat kerja tak ikhlas dan rasa sucks gila sebab buat kerja yang aku tak suka.


aku takdek masalah dengan muka2 dalam jabatan aku ni,sebab aku just anggap muka2 ni cuma lah gambar2 kosong dan useless.tak berguna pada aku.aku takdak hal dengan makcik2 dalam bilik aku ni, sebab aku just anggap diorang ni sahabat saja. bukan teman sehidup semati.aku mmg xdek problem dengan bos2 aku...bukan sebab mereka treat aku nice...sebab at least diorang tak menyibuk hal aku.

tapi ada lah sikit.


aku cuma benci gila kerja aku.
apa yang aku buat hari2 ni.
apa yang aku kena hadap tiap pagi sampai petang.
apa yang aku kena fikir setiap pagi.
apa yang aku kena siapkan setiap petang.

aku cuma benci semua tu.


Loser!
kau loser Isabella!
tapi aku takkan menangis.

12 STITCH:

a.b geldofg said...

o ko benci kerja ye
igt!
kerja tk pernah benci ko

typical.girl said...

kau ni, buat aku insaf la..


hurm...

a.b geldofg said...

hahahahah
padan muka ko

Zulfadli Zainal said...

rilek doh.
dah kawin nanti baru boleh bnci kerja.

and.
apehal layout sangat berfantasi.
seronok gila layout.

أكرم حسني said...

Berhenti kerja.

typical.girl said...

aqram,
aku gov. servent, kau ingat brhnti boleh selesaikan semua?

melon,
kau ni stupid betol la.
kau pinang aku.



tapi tolongla jgn bwk lori.
hehehe...

typical.girl said...

a.b geldofg,

tak lah insaf mane pun.

aku serius.

Anonymous said...

kne bsabar!
itulah hidup!

Zulfadli Zainal said...

kalau jadi aku pinang kau,
mmg aku bwak lori betol2.

baru ada yang menangis bai.

so,mcm mana dgn kerja sekarang bila da dapat nasihat2 bernas dan jujur dari rakan2 blog yang baik hati?

typical.girl said...

kau tahu,
bila dah tak suke..
dapat nasihat+makian, berbundle2 pun..

kalau dah tak suke, tatap tak suke.

kau tak faham, diorang tak faham.
tak siapa pun faham tau?

so idun mind.

i rest my case:)

typical.girl said...

kau ni, tak bercita2 tinggi lansung.at least pasang lah niat nk pakai ferari ke.

xsalah bercita2.tp ko..aku tak nampak lansung cita2 tau :))

hehehe..

balik2 lori jugak pilihan hati.

HEMY said...

ko try carik buku njoy your life and your job..kot leh bantu ko...=]

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS