Ahad, 07/02/2009

arini aku banyak tercengang dari berkata2...sebab banyak sangat insiden yang terjadi arini wat aku terdiam dan terpaku....

serius....

pengakuan bertulis yang sangat2 wat aku tercengang...

(no comment)

perjalanan pergi balik pergi balik ke kampung yang wat aku membisu (penattttt!)

kena bawak nenek aku beli barang dapur plk,penat giler ulang alik...serius..aku x tau la mcm mane kehidupan aku kalau duduk kampung....sape nk jumpe, kena wat appoiment dulu kot!

pertemuan yang wat aku sedikit terkejut

jeng2....semoga berbahagia dengan yang tersayang.....always always wish u happy!

cakap2 yang buat aku terdiam

mak teh pun ikut jugak semalam, dalam kereta tanya aku....
makteh : (nama betul aku)kamu bila lagi.....adik dah ada dah....
aku : ha...lambat lagi la...aku jawab basi2 saja...sebab aku dah semakin kepenatan dgn soalan2 mcm ni...
makteh : lambat lagi ke...cari dulu...umur makin bertambah..adik dah tunjuk kat makteh..kamu bila..
aku : hehe (siyes gelak paksa) tunggu la...ade lah nnti....
Abah : kakak nk kerja dulu, baru fikir benda2 tu..
aku : betul betul betul ( versi upin ipin)

Thank God, ade backup!

aku tak suke sangat insiden2 berunsur suprised ni,, sebab aku always tak bersedia...dan benda2 macam ni, akan wat aku macam orang bodoh dan blurr....

banyak gak snap pic semalam, tp malas nk upload....pc ofis ni mcm compicated sikit!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT