Aku fuck gila situasi..tp suke gila BUNKFACE!

situasi 1 :

dia : hai, jom date!
aku : malas lah keluar, bosan
dia : jom la..pls
aku : taknak lah..x faham ke??
dia : jom2, siap2..i ambik jap lagi..

aku : stay away from me, im pregnant!

situasi 2 :

dia : hai, buat apa??
aku : ?? sape ni??
dia : duda dari KL

aku : fuck you

situasi 3 :

dia : happy valentine day
aku : sory, x sambut
dia : kenapa??tau lah single...
aku : bukan sebab tu..
dia : dah tu??i kan ada..jum berkasih sayang...

aku : go straight to hell u damn it!

situasi 4 :

dia : hei, i like ur style
aku : style??i mana ada style..budak kampung je
dia : thats the point, i suka budak kampung

aku : sory, i benci gila budak kampung

situasi 5 :

aku : hai, jom lepak jual muka, bosan gila..
dia : kau minat kat aku ye!
aku : meaning??pe ko cakap ni??
dia : kalau nak keluar mesti ajak aku,kenapa??kau minat aku ye!

aku : sebab kau ade kereta la babun, kalau ko pakai moto..pandang ko pun aku x nak lah!!


p/s : kawan lelaki..tolong okey....kau seringkali menakutkan aku........

my fon ringing :

him : hei, u (nama betul aku)
me : awk sape??
him : sy dari blablabla...awk ada pinjam ptptn x??
me : what??? x pernah okey!
him : oh, yeke...gurau je...

me : --end call--

ringging for d' 2nd time :

she : hoi..
me : fuck you..
she : hahahaha..ko kenal ajer suara aku kan??
me : natang betul...sape tdi??
she : jodoh kau...
me : wtf!
she : tau lah hati kering..aku nak kau happy..hensem dol, berduit..belaja ngan aku ni..
me : anak dato ke??kalau biasa2 aku x pandang..

p/s/s : kawan perempuan juga, kau juga selalu menakut-nakutkan aku...

p/s/s : aku sering ketakutan!!!!


JANDA KL, I LAF YoUUUUUU...ngeeeee~

3 STITCH:

Cit Mie said...

hahaha... cis! ;D

muah3

- Isabella - said...

muahhh...dabel..ekekeke...

angeldream said...

interesting

:angeldream:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT