jangan kutuk pengkid...

pada laki2 kat luar tu...jangan kutuk pengkid...sebab awek depa lagi comel lawa..hot & vouge dari awek kau kau dan kau....muahahahaha...!!

sial...td aku jumpa kawan aku lah....

dari elok2 masa sekolah ade 2 bijik buah tmbikai susu....aku tengok leper....

dari elok2 duk kapel ngan abang senior kelas elektrik....tadi aku tengok duk berpimpin2 tangan dengan perempuan...

dari dulu elok2 aku tengok pakai skirt...sekarang dah pakai seluar jeans macam terlebih ukur...

dari elok2 dulu mekap tebal2(dia ajar aku make-up tau) sekarang dah jadi pengkid tegar....

aku x tau kesian ke bangga...

dia datang kat aku sambil tegur...xdek pun salam2 n gesel2 pipi macam selalu dulu2 dia buat kat aku....

awek dia...serius....cam babun....
pandang sleck sambil jeling2 cam aku nk sangt kote kapel dia....(kalau ade kote la kan)

aku tanye dia..

aku : (nama betul dia) eh...buat ape sekarang (ni mmg soalan basic kalau aku jumpa kawan2...)
dia : eh, pgil aku Jo
aku : ah...xnak aku....aku suke nama mak kau bagi kau....
dia : alah...panggil je....nama aku jugak tu...relax la....semua org berubah wat????
aku : ........sometimes...keep silent is the hardest thing to do....

boleh x aku nk jumpe dia sekali lagi...aku nak ramas2 tetek dia.....biar dia stim....dan wat dia rase jadi perempuan ni best.....

blablablabla.....

dah borak2 macam2....dia kenalkan awek dia...
nama....
umur........
still student
straight lesbian'sssssss

aku tengok atas bawah awek dia....senyum je...
aku kan baik!!

aku perasan awek dia cantik...serius....

baru aku tau...aset lelaki bukan lah "benda alah" di tu je....kan???

sape2 nk awek cun...belajar dari seorang lesbian tegar....

weh2...aku nk lelaki sejati weh....aku nak...!!

p/s : sebenarnye....aku rase la kan...perempuan wat hubungan sama jenis ni....sebab more to safety kot???yela...sama jenis selamat sikit!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT