aku pedengki,penjeles, pecemburu....

hari ni aku jengah ke blog kawan aku...serius...

besday dia semalam..

aku x wish pun...

sebab aku rasa apa sangat lah wish aku ni kalau nk dibandingkan dengan apa yang dah dia dapat semalam...

okey...

*cool, cool*

she deserve what ever she gets....

dia cantik...so..xpelik lah pakwe dia wat suprised party untuk dia, dia cantik,so x peliklah family pkwe dia sayangkan dia, dia cantik, xpeliklah dia ramai kawan, dia cantik x peliklah dia dapat layanan seistimewa seorang puteri....

argh....
serius...
aku busuk hati...
aku jeles......

tp, aku jeles pun...
kau pedulik apa??
kan......

kau x luak pun.....

*sambil korek idung, then trus blah *

kalau aku pegi mall, aku nampak couple...serius..aku jeles...

bila kawan2 aku hello, cakap dia dah kapel dengan balblabla.....mmg jeles punye!

bila aku tengok pkwe beliau belikan present yang best2..kampit...jeles giler....

yang paling aku jeles, bile pkwe dia comfort dia like princes...get dem!!aku nak jugak semua tu...serius....jeles!!jeles!!

bila aku nampak kawan2 aku happy with their couple...tahap nak mati punya jeles...

bila kawan aku bagitau, dia dah nk kawen...serius..aku nak mati....

dah la...jagan cerita apa2 yang best dalam hidup kau pada aku...sebab aku tau...life aku bosan...jangan ingatkan aku semua tu...sebab aku nk buat2, berlakon..macam life aku ni happening giler!!!!!

yeahhhhhhhh!!!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT