ilusi aku.....berangan atau imaginasi...

3 tu...biler diputar....dibelit...ditolak tambah dan bahagi....dalam makna2 dia...mesti tetap ade persamaan......

setiap hari...nak dikatakan pantang ada masa terluang....time lepak2...mesti ade je ilusi2 yang aku buat...ilusi kotor atau tak..

bukan urusan kau.....

ilusi aku, always ketemu Mr Right aku...always...aku rasa ni lah ilusi yang paling best dan top rated dalam hidup aku ni....

masa dating2 buat apa....
masa makan buat macam mana...
masa pergi vacation kemana....
masa pergi parti....

haish...

serius.....

memang sweet.......

1st sebab tak kena bayar
(bila sesuatu yang free...mmg best kan?)

2nd sebab xdek sape akan gelakkan aku bila aku cakap aku akan manja2 dengan dia..bila aku akan cakap aku akan pakai tudung bila dia suruh...bila aku cakap aku tak kan mencarut bila marah kat dia...

3rd sebab xdek unsur2 xbest dalam tu...dah tentu2 aku tak kan masukkan chapter2 yang xbest...dan of course aku tak kan masukkan individu2 yang annoying seperti ex-girl dia..bakal mak mertua yang anoyying giler babeng..kawan2 lelaki aku yang selalu ajk aku keluar dan of course musuh2 aku....

orang baik memang selalu ramai musuh kan???

bila berangan...aku banyak berangan benda2 ke depan...semua berunsur masa depan...macam konon ade 1 insiden...then aku akan fikirkan apa yang aku buat lepas tu.....membunuh ke, bagi makan racun ke??potong perut dia dengan pisau lipat ke??ambiktukul besi 3 kilo punye..then hempap kaki dia ke??

pendek cerita, aku selalu berangan dapat bunuh abang aku yang baru lepas ambik handphone aku...

mmg sucks gile kalau dia jual!!!!

dengan abang aku yang aku memang benci giler....

serius...

aku pasang angan2..one day...aku akan maki2 dia...tepat atas muka dia...sampai puas hati.....sambil nangis2 (nilah senjata aku dari dulu pun)

aku rasa adalah masanya nanti...

serius weh...aku memang nak maki dia...
arghhhhhh!!!

maki, maki, maki, maki, maki ,maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki ,maki, maki, maki, maki,maki, maki, maki, maki, maki ,maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki ,maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki, maki ,maki, maki, maki, maki, .....!!!!!!!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT