:D

Semenjak aku jatuh cinta pada cerita Spa-Q...aku dah jadi semakin obses dengan kecantikan...aku tak tau tu normal atau sebaliknyer...

dan aku pun xnk nk find out...

sebab jauh dari sudut kepala aku cakap...

tu normal...

bg seorang perempuan...

semalam aku nk bagi makan kucing2 aku...aku tengok syasya hilang....

aku x mengucap kalimah syahadah pun...dan x jugak baca mana2 ayat penenang hati...lagi aku maki hamun lagi ade....xdek adab aku ni kan??dalam kepala aku ni..taget mmg ade org copek je....isau aku dibuatnyer...

kampit...

malam tu...aku nekad..nak carik sampai dapat...aku xkire...semua orang wat x kisah je...aku bagai nk giler carik...

sial....

aku citer kat Encit Nordin...dalam nada yg nk menangis...
Dia jawab.."Biarlah orang nk ambik...mungkin orang tu akan jaga syasya lebih baik...."

mujur okeyyy!!

xdek orang akan jaga kucing2 aku lebih baik dari aku lah!!

mcm mana kalau org tu x dek duit..miskin...bg kucing aku makan ikan bilis ke??ikan masin je ke??tah2 nasik kosong je ke??arghhh...
mcam2 main dalam kepala otak aku...

semalam..rain, kelly, riby, girl, jolie n mimi pun follow aku...dalam misi mncari dan mnyelamat syasya....

aku tau...diorg pun isau..tgok kawan sepermainan hilang....
giler....
lagi2...syasya tu mak pada rain n girl...
lagi la diorg nk carik...
aku perasan...aku dah semakin obses dengan binatang berbulu ni...
dont mention it...

Alhamdulillah...
mungkin aku ni tuan yg terbaik kot!
Tuhan pulangkan balik syasya pada aku...
lelah aku mncari...
dia duduk belakang lorong gelap...
1st thing aku ckp bila nmpk dia...
terus aku jerit..

woi pompuan!!ko ngat elok sgt ke duk belakang lorong mlm2 buta ni!!

dia sejukkan hati aku dengan tergedek2 ikut aku balik....

Syukur....
dia dah balik!!
aku rase nk mandulkan lah kucing2 aku ni...
xsenonoh betul...

malam semalam jiran aku carik pasal dengan aku lah...!!
dasar pompuan sundal..
ambik kau!!
carik nahas tul......
stakat belajar kt IKIP...budak KAMPUNG..keja partime kt TENTEN tu...
aku nasihat...jangan carik pasal ngan aku...
aku bukan lawan ko..
kite x sama taraf pun!!

p/s : aku benci perempuan kampung!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT