tolong aku hilangkan derita ni...

sakit sebab sengugut tu.......buat aku rase x best sangat jadi perempuan....serius...

aku kebosanan tahap nk mati ni....tadi ade org message aku ajak keluar malam ni....tercengang2 aku....sebab biasanya aku ni jenis...bila tengah boring, memang laju je cakap 'okey' tapi...bila time nk kuar tu...malas yang amat!!tu penyakit aku.......xdek ubat dan semakin parah...tp, mujur lah tak membawa maut....

aku sedang melukis......sebab boring...

aku sukakan abstrak, kau tau abstrak tu macam mana??cantik.....

arghhhh!!macam ni...ambil pen@pensil then mula dari satu titik kemudian wat satu corak ikut suka hati je....xpayah fikir bnda lain dah....jalan ajer...tanpa ada halangan apa2...

cantik x??

kalau x, tu maknanya tangan kau kau dan kau x berseni.....

dalam lukisan bebas pun, cantik sangat bila x payah ada halangan ape2 kan....serius...cantik tau....aku suka corak macam tu....ade bulat besar, bulat tak besar....ada panjang ade pendek ade ketod.....

berbagai2....

hidup ni pun kalau terlukis tanpa sebarang rules atau secara bebas pun...mungkin akan jadi cantik....

sangat2...perfect okey!!

aku xkan mention nama mak aku yang tak bagi aku keluar tengah malam then baik pagi2..sebab tu bukan halangan...cuma family rules...

dia akan always alert time balik....bila pukul 11.55PM aku still x balik..dia akan message...

'kamu ada 5 minit lagi masa untuk balik'

sangat2 anoying kan??jangan cakap...aku tau dah....sebab tu aku x suka keluar drive sendiri & x suka keluar bagitau mak.......

aku x kan mention nama prinsipal aku sebab tangkap aku then buat aku dibuang jadi pengawas sebab ponteng kelas...sebab tu bukan halangan..tu school rules...

aku sampai sekarang attack kereta pengetua aku.....baru2 ni aku nampak kereta dia..park tepi jalan....dia ada bersama2 anak2 dan suami dia.....aku teringat dendam lama..ingat nak balas dengan tekan minyak kereta aku sampai habis sebelah kereta dia...atau pun turunkan tingkap dan selamba je split kat kereta dia....

tp aku x buat pun.....sebab aku dah besar....dan kalau aku buat jugak...ia memalukan aku.....kan??macam budak2...
lagi pun kan..aku kan budak baik.....

aku x kan mention JPJ,Polis atau MPK yang always attack kereta aku kalau x letak kupon perking kereta kat depan ofis aku ni...(jap lgi, mungkin ada lah surat saman yang diletakkan kat cermin kereta aku)sebab tu bukan halangan...tu road rules...

saman JPJ pun aku still tak setel2 lagi tau....haish....

aku jugak x kan mention nama bos aku yang akan marah bila aku silap buat kerja...sebab tu bukan halangan, tu work rules....

tapi, macam mana pun...dia tetap the best among the best....

rules, rules, rules...

rules ni bodoh la...

aku xsuke....

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT