masyarakat majmuk....

semalam aku dah terlena, tapi macam lena x puas....macam...dah lena...tp, tetap boleh dengar bunyi2...

bukan tidur ayam...

macam terngiang2...

bukan la cakap2 seorang bidadari yang bagitahu aku esok akan jadi cantik, bukan jugak roh orang yang dah mati minta tolong ingin dilepaskan, bukanlah bebelan mak aku, bukan jugak suara2 halus kucing2 aku mintak makanan....

budak sebelah rumah aku, sial la.....

menyanyi2.....
kalau suara sedap xpe...aku xpasti pun suara dia sedap ke x...
aku dapat dngr tune dia je...
tapi aku x dapat nk tgkap lagu ape...
macam tgah wat pemujaan pun ada...
manderam2...

angin betul aku lah!

haish....

macam dia tengan miming satu lagu...
tp aku x dapat tangkap lagu apa...
ingat best ke hidup berjiran,
always asyik senyum2..sambil tunduk2 bila tersempak jiran....
plastik giler....!!

aku betul2 fUck neighbour...

to aku still hormat....
x dek la nk gaduh2...

macam unkel cowboy yang khawin dua tu...sombong...suka cari gaduh dan pandang macam nak cari gaduh...xpuas hati agaknya kucing aku selalu berak kencing depan rumah dia....aku panggil macam tu sebab tak tau nama...dia selalu pakai topi cowboy....unkel nyamuk, aku panggil macam tu sebab dia ada company ubat nyamuk...xpenah pun hulur ubat nyamuk...cuma tiap2 tahun baru...ade la kalender cap fumakilla dia bagi...just nice...cume selalu xdek rumah...then anak kepada jiran aku...duduk kat situ jugak..dengan abang dan isteri dia,,ade bela seko anjing hitam...sama la dengan jiran aku...ade jugak bela anjing hitam...aku confused mana satu nama linggo...sebab dua2 hitam pekat..sama saiz plk tu....jiran cina aku so nice......masa raya cina..salalu hulur limau..tu yang buat aku suka sangat tu!
hehehe....

jiran yang belah kiri budak student Ikip, perempuan...aku xsuke pun...
macam bagus,,,serius...pandang aku...macam aku ni low standard dari dia......phuiiii la..setakat budak kampung...jangan sesekali pandang aku macam bagus sangat....ada jugak makcik era..panggil macam tu sebab kalau jumpa..selalu ada cerita2 tentang orang2 lain...haih..makcik ni....baru je balik mekah...tapi aku tengok macam xdek perubahan pun.....dia ada geng....satu makcik pendek satu makcik tinggi....serius..aku tak tau pun apa nama diorang...depa selalu la join 3 orang ni..berlonggok depan rumah makcik.......oh ya, terlupa..sorang lagi...makcik gemuk....ber empat la kiranya...

aku kalau diorang duk berlonggok, aku memang x keluar rumah dengan pakai shortpants atau baju ketat2..aku tau..lepas topik yang dibincangkan sebelum aku keluar...mesti cerita pasal aku lepastu....
haish.....

ada jugak family yang ada anak twins...thomas & marvin....berkawan dengan adik aku...tapi adik aku x suke kawan diorang...aku tak tau kenapa....

adik aku xsuka sangat hidup berbilang kaum kot??

mak aku sendiri tak bagi adik aku berkawan dengan anak india belakang rumah..
xdek perpaduan betul mak aku ni....

buat masa ni, aku selesa hidup kat rumah tu....dan aku jugak ingin hidup lama dalam rumah tu...bersama2 keluarga aku...

tu pasti sekali....

dan yang amat pasti,

aku fuck berjiran!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT