hari ni kakak saya tak de mood!!

Hari ni kakak sy tiada mud nak bercerita.....termenung tu kerjanya...
mungkin untuk hari ni sahaja...
atau esok....
errrr...mungkin seterusnya........
harap2 tak, senyuman kakak manis...
sy rindu selalu senyuman dia....

makanan saya pun x berapa nak best harini.....lembik....
biasa kakak bagi kami makan yang bagus2....enak2....
hari ni dia lain.....
sy dan kawan2 makan je.....tak nak susahkan kakak....
walaupun sy tahu...kakak menyesal gila bagi makan tak senonoh kat sy...

dia x sayang kami sudah ke???
ah, tak mungkin...kakak selalu cakap...yang kami teman sejatinya......

sy pergi dekat dengan kakak...dengan harapan akan membelai sy seperti selalu....tak pun....mungkin kepenatan......
tiada mood, kaka selalu tiada mood....
kebiasaannya...kakak takdek mood bila hati dia sakit...

sy panggil nama dia...dia senyum...dan menyahut...seakan faham kata2 sy...
syukur, sy dapat tuan seperti ini......sy tak mahu tuan yang lain...sebab tu sy tak lari rumah lain....sy duduk dekat je dengan kakak..dekat padanya untuk disayangi, dekat dengan hatinya harap untuk dicintai...sy tak suka kakak jatuh cinta dengan lelaki...sbab sy tahu...takdek lelaki akan sayang dia seperti kami sayang dia....
kami semua sayang sangat dia.....

kakak selalu cakap,
'kakak cinta kamu semua...okey????'

sy tak jeles pun kakak sayang semua...sebab dia adil...bila bagi makan...dia akan bagi makan semua..makanan yang sama...tempat yang sama...bekas yang sama....kuantiti yang sama..kami kenyang pun sama2...

hari ni kakak bagi makan sy tak senyum pun, sy tahu....ni tentu pasal seorang lelaki bodoh.....kalau sy tahu siapa...sy akan cakar2 muka dan berak atas kaki dia....

sy x suka kakak berkawan dengan lelaki...sebab sy sedih....akhirnya tentu akan kecundang....kakak tak menagis...sebab dia kata air matanya mahal untuk dikeluarkan hanya kerana serang lelaki bodoh....
sy dan kawan2 lain setuju....

walaupun tak menangis, sy tahu...hati kakak sakit...sebab tu sy tak nak noty2 bila kakak tengah takdek mud...macam sekarang....sy tengah jadi gud girl...tidur je....

1 STITCH:

papa_jahat said...

tadop mud ke????

puh kiri..puh kanan...

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT