Finally

Ofically bertukar ke blog baru…jangan tanya lah kenapa aku tukar…yang pasti blog lama sudah x digunakan lagi…n bila korang try nk acces…mesti depa duk habaq blog aku not found kan???


aha……arini jugak…if anyone yang x dijemput masuk ke dalam blog aku neh…aku akan BERPINDAH lagi okey!!!macm kena kejar ceti haram kan!!!!muahahaha……


Ramai gak tnye aku kenapa aku asyik tukar….aku pun xnk sebenarnye…tp..nk berblogging tanpa ade enemy dan uninvited readers bukan senang..!!!sebab sangat2 xdek privacy…

aku private kang!!!!


Blog aku yg ni sama je macam dulu…tak berunsur ilmiah lansung!!!xkan memaparkan dimana2 sudut sahsiah dan mungkin akan menyelitkan sedikit ilmu islamiah….yelah..dalam membentuk peribadi muslimah aku yang semakin luntur ditelan zaman ni…jahat tau …nmpk je muke baik :sambil tunduk malu: sangat pundek kan???


p/s : nk pekena zinger tower ngan cit intan payung...

bye!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT