ngeeee~hapdet!!!26 Feb 2009

Baru 26 hb..hai kawan2 yang sy sayang semua…3rd MARCH ni besday aku tau…ngeeeee… TIGA HARIBULAN MARCH ….03.03…ha, ambik ko….detail dah tu…jgn kate rabun, jangan kata buta huruf, jangan kata buta nombor….kalau lupa jugak…memang saje sangat okey!!

Kawan2 yang saya sayang, anda boleh call atau message sy untuk uruskan sebarang appoiment ye…sape cepat dia dapatttttt…sape lambat…tunggu tahun depan la pulak…muahaahahaha!!!urusan temu janji boleh dibuat mulai sekarang,senang aku nak tapis satu persatu........wakakaka..

Kawan2 yang aku benci..tu hari terbaik ko nak mintak ampun tau…sebab haritu macam hari kelahiran semula aku la….jiwa lembut masa tu…hati bersih…muka pun suci jeeee….tu masa yang terbaik untuk kite bermesra-an tau……

Jap,

Farah text aku,

She : weh, aku turun Kuantan besday ko nanti…
Me : Thanks!!!bagus2, kite tawaf Kuantan okey…
She :Lepak TC..lepak benteng..lepak Mega <--org KL bru nk turun ktn, skrg bukan Mega dah, EC Mall beb…EC Mall!!! Me : Aku dah dapat agak sambutan besday aku nnti, lepak, melepak dan dilepak…yes!!i can fell it right now.. She : pundek….aku datang dah mujur tau…hehe… Ngeeeee~

Baru 26 hb kan, baru ni aku pergi tengok wayang cerita budak kecil yang comel tau!!!betul..betul..betul…

Fuhhh, nasib baik hajat kesampaian…kalau tak la…mesti kalau umur aku pendek…mak aku akan cakap,ayah aku akan cakap, semua akan cakap…

“kesian dia, hajat tak kesampaian nk tengok upin ipin”(sambil nangis2) hehehee! nangis ke??????

Thanks to kawan aku yang sangat comel dan yang sangat hensem…sudi ajak diva yang sangat sangat cun ni keluar…hahahaha…..walaupun korang setiap kali nk tengok wayang dtg lambat dan buat aku teraba-raba carik kerusi dalam gelap…haish! tetap Thanks gak!!ade lori ade bas, ade hari ajak tengok wayang lagi ye…hehehe….tapi kalau agak2 aku kaco daun, jangan ajak..wakakakakak!!

Mak aku kate, org yg selalu lambat ni kawin lambat tau!!!!padan la korang dua…

*wink*wink*

Baru 26hb, gaji lambat lagi la…..aku dah jatuh cinta gila kat handbag AnnaSui tuh…cantik weh! Cantik gila…..kawin nanti aku nak wat hantaran la… eh, tak nak lah…murah…mane bleh..hntaran murah2…kurang2 hantaran aku nanti, handbag saje aku nak harge 2-3 ribu…cewahhhhhh!!!!! (lari laki aku tau, tak nak lah….)

Aku tau, bila aku kata nak beli handbag kat ayah aku, mesti dia akan cakap..
“……...membazir betul……”
“………..bag lagi????....
“………..beli yang murah je…”
“…….kan dah banyak..”
“………yang ada pun x terpakai…”

yang paling, paling, paling aku x boleh tahan..

“…….jangan boros sangat, bah bukan kaya, mak kamu tu bukan ade duit sangat.… “

terbantut ko kalau aku nak beli!!dah nak bayar pun..aku still letak balik kalo ayah aku cakap mcm tuh…isk….aku kalah giler kalo dia cakap mcm tu……..penderaan mentality betul org tua ni kat aku tau!!aku rasa la kan, selama ni…xpernah pun mak aku kata dia xdek duit..aku yang selalu pinjam kat mak aku adalah!!!around 20hb – 30hb, kalau muka aku tersengih2 jumpa mak, tersenyum2 tu..ha..tandanya nk meminjam la tu!!! 1hb. Aku orang kaya baru okey….!!!!!

Kalau aku cakap kat mak aku nak beli handbag comel, mak mesti cakap..

“ha, yang lama tu bagi aku……….”

Wahhh, dalam diam dia usha bag aku tau…tak boleh tahan betul…..macam ni la nasib aku dapat ibu muda……ngeh2..jap lagi aku nak spotchek ni..maskara, eye shadow, foundation aku lesap ni…..1st taget handbag MAK aku………

Macam nilah, sapa2 yang ade handbag ANNA SUI yang korang rase macam dah x nk pakai, jual kat aku la…2nd hand....harga pun agak2 la, jangan jual kat aku harga ori dah la….aku rebus bag tu, kasik ko minum…dan pastikan la ori ye…jangan la ko dah beli 2nd pastu nk jual kat aku plk…aku santau ko nanti….

Tapi, rase cm tak puas hati je x beli yang ori, aku dah siap cop lagi…suruh promoter tu simpan lagi tau..aku rase nk beli senyap2 la…kalau gaji aku abis cepat…ayah aku bebel..cakap la aku simpan duit kat tabung haji, nak pi mekah..balik hari…rase2 kena bebel jugak ke…waakakakaka..

TAK PUN KANNNNNN…ape kate…hari jadi aku nanti sape2 yang tak tau nak bagi aku adiah apa…ko bagi la aku per-set handbag+wallet+perfume+make-up anna sui….ambik ko!1 set terus ko……alah, setahun sekali je…jangan la saving sangat!!! Duit bukan ley bwak mati punnnnnnn….

Agak2, ape mak-ayah aku nak bagi besday aku nanti,dapat sebijik Perdana V6, aku pompuan paling happy sekali tau!!boleh gila aku..masa tu jugak aku g brooom2 kat depan tuttttt..tutt..tuttttt….. aku tau!!siap tunjuk geran lagi…(mntak2 la nama aku kan)

Haish, padan la ko x dapat2 Perdana kan…hati busuk gile….Auzubillah….

Dah la….banyak pulak story telling, 1hb March hari jadi kakak Ipar aku, Noriza binti Nusrom…Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki…jage diri,jage peribadi..renung2kan dan selamat beramal…..kikiki….

p/s : 14hb March, kakak ipar aku “DUE” okey!!baby girl…ngeeee~cepat keluar sayang…makcik nak tunjuk kamu saloon rambut yang paling best sekali dan butik paling meletooop dan juga care2 nak abiskan duit mamatok+papatok (mak+ayah aku)…heheheh… mak ayah aku, kalau ngan cucu, abis harta pun xpe tau!!

Oh ya!tertinggal sorang lagi….Nor Farah Wahida Binti Yussof!!ntah betul ke tak ejaan nama ayah dia tah…hehe…soriiiiiiii….

Selamat Hari Jadi okey, wish awal2 la….menandakan aku ingat sokmo ari jadi ko..nanti kita sama2 pergi jual muke carik pakwe okey??tak pe….aku tau ko dah ade pakwe… aku cume nak ajar ko jangan setia je!!!!hehehe…

Salam, laf u all…

Sitting, waiting, wishing…….

10 STITCH:

p[A]n[A]d[0]L© said...

lalalalal~~

nak jd macik upanya yer..
congrets..

*03.03 <-- wat2 x nmpk nie..ihhihi

kEy said...

baca k0men ni pada 03.03.09!!!

hahah~
takut lupe ku wish awal2~
hehehe~!

SELAMAT HARI JADI!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe...

selamat bakal berhari jadi sayang!

phewitt!

typical.girl said...

sy da jadik makcik...tu ank sdare yg 2nd..hehehe...

neway thanks!


oh, nk wat2 x nmpk ye!!nk kena ni!

typical.girl said...

thanks key!!
thanks..
ur the 1st one!

typical.girl said...

thanks sayang!!!

Anonymous said...

MINTAK DEKAT SUDARDAD LA,APE BARANG ADE SUGARDAD TAPI POKAI..KASI KIKIS LA...MACAM X BIASA AJE.,...

-STRANGER-

DaNnY oCeaN said...

hahahaha..
panjang nye entry..
penat baca sambil gelak2 sampai jatuh kerusi.

cik isabella,
3 hb 3 ni free?
nak ajak g celebrate birthday kat
bawah pokok pisang blakang rumah
pak ajis kat kampung seberang sebelah taman maju.

hahahahahaha...

-(•÷[ M1z4lov4 ]÷•)- said...

weh2.. ko silap.. bkn aku yg lmbt key.. isabella nak kene babap kt montot ni... :-m hehehehe..=)

typical.girl said...

encit danny, saye da dibooking!!whahahahaha....

kewek : :-*:-* dabel...ngeeee~

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT