political thing make me fell so dumb as a human been...

serius,
malu betul dengan melayu sekarang,
hal2 politik dah macam jadi satu rebutan kuasa yang perlu direbut sampai dapat, dengan apa cara sekalipun,....

tengok cina...duk diam je....
tp ngat diam2 dia dungu ke??
tengok kat jalan raya sudah...
melayu macam dipijak2 je...
BMW 5series,Honda yang maha besar tu, kereta yang ganas2 x hengat dunia tu....tengok driver dia....kebanyakan cina......
atok budak cina belakang rumah aku pun bawak Honda Accord ape yang besar tu....x tau lah aku..(yelah...setakat aku ni, kancil kenal la)....dah nak mati pun..jalan terhenjut2 pakai tongkat...tapi bila bawak Honda besar bapak tu...aku tetap jatuh cinta....

Bilik2 mesyuarat seakan2 tempat budak sekolah+hingusan bergaduh sebab x puas hati...perang mulut....melayu sama melayu, cina sama melayu,melayu sama india...cina ada nk gaduh sama cina??xdek pun.....
mujur insiden bertumbuk x jadi lagi, sebab masa aku sekolah dulu pun....budak laki kalau x puas hati...bertumbuk je...patu Pengetua panggil..kena gantung x pun berhenti terus, berani kan pengetua...Raja pun x sibuk2 nk berhenti2 kan orang...jgn main2...

jangan ada comment kata aku berani sebab pertikai kemampuan raja lah..aku still respect dia...

dalam news, hari2 ade je hal2 macam ni...cam satu trend je..sekarang duk kecoh isu lompat parti....

arghhh...!!seriusly...can take it again again n again......

aku tengok orang melayu sekarang, semakin layu....
layu dalam permainan politik....

dun ask me bout my new day, cos i dunt kno..n dun want to find out either....

i'am anti politic..dun ask me about BN,PKR o other thing..
cos im gonna laughing n keep laughing..
this thing make me fell idiot....very2!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT