Bila cinta didustai....

Title post x berkaitan dengan entri okey...aku x tau nk letak title ape...muahaha!!

p/s : tgah layan lagu ni....

aritu aku penah cakap ofis aku kena pecah kan????ni la pic yg sempat aku snap...walaupun tgh cuak cuak cuak cuak giler time tuh!!

my god!!


see...terang kan depa angkut....gatal totey la pencopet tu!setakat computer...bape sgt kan???lagi2 2nd hand....

aku kate bodo kang marah....






biskut aku mujur x ambik!!hehe......nyawe ni...nyawe!!!

Abang polis dan akak CSI pose mcm bagus...


Bos aku plk...dengan muke kesian pun beli la sebijik lagi comp baru tuk aku...
ngeh2....
mane bley senag ati tgok anak buah monyokkkkk je!!
xley tahan!!

dia dah beli comp...

tapi...


kampit....
aku terlupe...
anak haram tu copet sekali dengan fon2.....
aku pakai maxis brodband k....
terpkselah aku monyok lagi...lagi dan lagi okekkk!!!



x dapat nk on9 sgt...
bz..
mklum r...aku x suke mkn gaji membute ni kan....


Alhamdulillah...
dapat projek lagi...
syukur...
ekonomi tgh2 gawat ni pun...
Tuhan masih nk bagi rezeki....
aminnn....

dah la...
malas aku nk ngomel bnyk2...
nti aku hapdet lagi...

aku jatuh cinta...sama..........nantikan!!

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT