tak, aku bukan si bebal yang boley dipijak2....

hari ni aku boring lagi....
boring, bosan....
benda2 ni boleh buat aku serabut...sarabut dan terus serabut.....

tadi aku ke Mega Mall...saja....jalan2, cari pasal...aku x berhenti makan pun...walaupun time tu lunch hour....

bukan tengah pokai, xdek teman.....haish....bosan betul bila sorang2....memang betul lah...kalau setakat ada family yang sempurna pun...belum tentu cukup...ah, aku x habis2 pertikaikan pemberian Tuhan yang amat aku sayang ini....xreti bersyukur betul...

*tampar2 mulut*

aku sebenarnya nk usha tiket wayang je...nk tgok cerita apa ada...Abg Zua dah bebel mintak aku blanja....suruh balas balik dia belanja aku KFC haritu....

haish...

aku ia kan saja....

sebab, dia kan abg...
(sucks gile jadi adik au)

aku otw balik..sampai di ascelator, aku nampak seseorang...tengah tunggu turn nak bayar tiket parking kat mesin alah bodoh yang pernah menyusahkan aku 1 ketika dulu...
shit betul....

apasal hari ni....
kenapa mesti jumpa dia....
bakpe sekarang...
damn lah!!


aku cuba pandang tempat lain, dengan harapan dia x nampak aku...alahai....pls wake up la...badan kau saja dia boleh cam tau tak!!

aishhhhhhh!!

*tgah text Cik Farah yang x habis2 ajak pegi KL*
dia tak tau ke...KL tempat paling aku tak suke......hadoiii.....

berbalik semula

dia perasan aku tau nyah!!
sial la.......
aku turun selamba je...buat2 macam tak dek apa2...serius...perasaan masa tu memang x best gile....
macam cemas...
perasaan yang sucks giler2 weyh!!
aku teruskan jalan, dengan doa...aku tak kan jumpa dia lagi.....

bila aku dah keluar dari pintu utama....bila aku dah nampak matahari...matahari pun seakan2 senyum pada aku...aku lega...macam dah terlepas sedikit bala...aku teruskan perjalanan.....dengan senyuman*itu serius tipu*

sampai kat simpang ofis aku...aku perasan ada orang macam panggil2 nama aku....aku diam je...buat2 macam x dengar...

aku kenal suara tu...

suara tu la yang selalu ungkapkan janji kt telinga aku...

dulu,

suara tu la yang selalu cakap rindu..pada aku...

dulu,

yang selalu kata cinta, dengan aku....

dulu,

ye....
dia masa lampau aku...
sangat2 shit sebab aku dah pun lupakan dia.....
dan akan berterusan shit sebab aku lepasni terpaksa untuk lupakan dia lagi..lagi dan lagi.....

aku teruskan jalan.....buat macam makhluk keji tu tak panggil aku....

sampai depan ofis..aku terpandang belakang....sebab ada dapat sense yang ade orang tengah tengok aku......
bukan parasan okey...

aku pandang,
ah...dia...

masa lampau aku....

dia : (nama aku) please....we need to talk..
aku : theres nothing to talk with....(aku cube tarik tangan aku dari tangan yang pernah leraikan gengaman kemas aku satu ketika dulu)
dia : please.....
aku : im sory....

aku blah.....sampai kat ofis..on air-cond...panas yang aku rasa sekarang bukan panas biasa2....panas lain ni....

panas dalam....sampai keluar aku rasa....

ah, api cinta lama......

sungguh....kalau dah lama terpadam sekalipun....kalau di layan...membara jugak...

aku kepanasan!!!

" aku pernah jatuh bangun, jatuh...rebah dan tersungkur depan kamu...masih tidak cukup kah wahai sang purnama......."

poem aku memang sucks, aku mengaku okey....

0 STITCH:

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT