He deserve what ever he get's...

kau pernah terasa how terrible u are or not???
best ke ko neh...
gud enough???
or
dah ckup hot ke????

aku rase aku ni cm best je before.....kau pernah tak buli someone yang ade hati kat kau....tapi kau sikit pun xdek hati kat dia...aku pernah...serius....sb aku dapat rasa dia akan buat apa2 je untuk aku...sebab aku berasa aku ni hot, dia akan buat apa2 je.....over kan??macam tengah2 malam pun aku message dia n mengada2 merajuk...padahal dia x buat apa2 pun..just reply message just kata 'ok' je...then of course dia akan kata...

ok, tell me... u nak ape actually....

nak u.....now!i mean it...

mesti la, dia terus berhambat nk datang kat aku.......sebab tak nak aku merajuk lama2 punya pasal.....

tp, bila dia merajuk....ada aku pedulik?? xpun...nk termuntah ada lah...bila tengok lelaki merajuk macam perempuan.....

other story when anak tekak aku tergedik2 pulak nk mengidam makan Mc'D (masa belum kecoh2 nk boikot lagi ) dia kat Pekan, tgah meeting ngan client dari Rompin...aku dah bagai nak nazak lapar Mc'D....sampai merajuk2 bila dia kata dia balik lambat lagi....

serius...

aku memang hangin waktu tu.......belum pregnant, nafsu mengidam aku bukan main lagi.....kalau mengidam time pregnant nti...haish....tak nak lah aku bayangkan.....

aku mengamuk & send message to him telling that semua ni must end now!...macam bodoh kan??

dia terus call......

okey2, im coming.......now...i start enjin ni...ha, dgr x???jap lagi i singgah kat Mc'D belikan apa yg u ngidam td k??
(Serius, lawak x jadik)

aku kata x payah, sebab takdek mood nk tengok muka dia......wtf!!seriusly......bila aku tengah marah..perut aku rasa full sgt!!padat.......

then dia kata, okey...fine....i pegi mc'd..odered for u..then ask them to send it to ur home...

aku senyum je...nk kata dia bodoh sebenarnya...sb Mc'D boleh called je...tp aku tahan..kesian pun ada...beria nk pujuk aku.....

tapi..ntah la...bila hati tengah marah...semua benda yang dia buat aku rase nk mengamuk je....

aku cakap x payah....aku boleh pergi sendiri....

then dia kate just ok...

aku terus mengamuk2, padahal aku sendiri kata aku tak nak..

haish...

nk tau, actually...memang complicated perempuan ni...sampai diri sendiri pun x reti nk handle ape yang dia nk dan inginkan....

1 lagi kisah bila aku pergi mengedik sambil jual muka kat tc, aku dengan kawan2 aku...ramai, n them with their couple.....aku senyum je tengok, until at the time one of my buddy ask me where's my boy....aku senyum je...and though he just make joke....tapi, bila semua kawan2 aku staring muka aku macam aku ni janda berhias....bila kawan2 perempuan aku keep asking the same question...

aku terus called si dia,

walaupun masa tu kereta dia rosak, kat workshop...sebab tu aku pegi tc drive sendri..

then dia tgh selsema, sebab tu aku tak nak bawak dia...takut berjangkit..

dia baru balik dari KL,bout 4days..sebab tu aku xnk jumpa dia lagi..cos aku masih terfikir dia penat..

tp, sebab kawan2 aku macam mndesak nk tgok Mr aku....aku terus called n mintak dia datang......

walau dengan apa cara sekalipun!!

lama sikit, dia sampai.....dengan muka sick dia tuh....tapi x datang terus...called aku dulu...sebab dia malu ramai sangat....segan ngan kawan2 aku..

aku paksa jugak...sebab aku nk suruh kawan2 aku tengok yang dia ni gentleman....mesti diaorg jeles!

padahal dia ni pemalu....
aku paksa jugak...

masa dia datang, dia salam wit all my fren..puas hati aku...!!then dia monyok je....sb sakit kan....aku x kesian pun....then aku tanye dia,datang naik apa...

he said, he ask his bro to send him...

aku tanpa rasa berdosa n belas kasihan pun tnya, nnti balik naik apa...??

jahat kan aku, xdek hati perut betul....
bukan sengaja.....
ayat spontan....

dia cakap, he will ask his bro to take...

balik je,sampai rumah terus aku tido, penat...xdek nyer pun nk tanya dia dah makan ubat ke??hows dinner??rindu ke x ke??

xdek nyer...

hehe...

but our relationship ends up cara baik, cos he's married already!

aku rasa dia lagi jahat dari aku tau!pepek....

perempuan actually memang complicated until they dunt have any idea how to handle hersely by her own...trust me...its true..

2 STITCH:

Putra said...

Huh nsib bek dia kawen ngan org len. Tp x pelik la kan, dh ko wat dia cmtu. Klu aku pun awl2 lgi aku cabut wakakak..:D

erm..aku x knal pun ko ni spe sbnrnya. anyway thanks for be my blog's follower :wink:

typical.girl said...

xpe....aku jus seorang blogger...

syg, ur always be mine.

Daisypath Anniversary tickers

VIRUS

SHIT